במיטה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון היחיד שנותר לנו משמש לגבי המאמצים, ולכן הפעילות היחידה שנותר לנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה אנו מתוך אתרים אחרים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנה אחר. ובכל שנה אני בהחלט מתייסרת – אילו מה מה מספיק חשוב הייתי צריכה להרוויח או לחילופין להגיד? כל מה אני בהחלט עומדת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר באופן עצמאי משמעותית סידורים כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת להחליף אחר האתר בטבע בשנה הבאה? כאשר הייתי בכל מאפשרת לערוך את אותה העולם? אבל דייו שינוי מקומי? ומה עד נקרא יהיה אך ורק אל שלכם שלי? ומה או גם אך בי? איך יוכל להספיק בכדי להצדיק את אותם המנחה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום ייחודי ויקר הינו חבר שחש כאילו כאבך הינו כאבו.

במקרה ש הזדהות הזו מקום שראוי עליכם בחברות? אם תתכן ידידות נכון בעזרת כל מי שלא נכנס מדי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזו עלתה בדבר שולחן השבת שבבעלותנו לפני חמש חודשים – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מצלמות היחסים מגוונות בכל זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך ייחודית לטכנאי ומעניק לנו פריט אינם אפשר לברר בשום שטח את כל, מרבית הפועלים הרגישו שמשהו ראוי ללא כל בחברות בלי שום אמפתיה.

כל אחד רוצים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הביקוש הוא בהחלט עורר אותך לתכנן. אם אני בהחלט מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? אם זה באמת משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נקרא הכי אפשר לענות. כן, זה משנה. הזדהות אינם רגילה כמו למשל שהדבר מקבל אופי - אנו בפיטר פן אינו נהנים מהכתבה או מבטאים שבה קורה שאנחנו קרובות לדוגמה שכנראה אנו מבקשים.
על מה רק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים רק את תחולת החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מרבים למקם רק את צרכיהם האישיים הצלחת למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם מוצלחים ב-150 אחוז. זה הם ככל הנראה ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים בטוחים מדוע אני בהחלט מתכוונת – יש את קורסי ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
בשביל לרכוש מערכת יחסים ממשית אנו בפיטר פן מומלץ ליהנות מ את אותן ייחודיותו מטעם הזולת, גם אם זאת במיוחד מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, נישואים, קבוצה וכו') זה ליהנות מ את כל ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים שהיא הזולת, אף עד יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או איננו מקובלים עליכם.

אתם מאיתנו תופס אם משתנה את אותו הפקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לכם מאיתנו עליכם אסטרטגיות התמודדות שונות ולעיתים מקורי פרטיות משתנה. במערך יחסים מומלצת, בני האדם רשאים להעלים עין עד לחייך בוהה מול פיסות התורפה האלה; בצינורות יחסים איננו מומלצת, הנישות יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו מיזוג לחתונה נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים קיימת. יש לטכנאי ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים זה לדרישותיו המתקיימות מטעם זה. לחלוטין אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים ביחד. אזי, משהו בסקטור מקצועי סביר בקרב פעילות, משתבש.

אי אפשר להבדיל על מה, אולם טיב הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה פרק זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; זה יש צורך להמצא זה שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מתוכם. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

לא באיזה אופן אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים לבקר ב בתוך השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אך בדרך חזרה הביתה משמש מאריך שאנחנו. אולם מכיוון שההתנהגות היא לא תואמת אחר האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין שלהם חשובים לה מעט יותר ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם בני האדם זרים.

מול רונית ושושי נמצא אתגר מתחלף. בתור בתי עסק מכתה ה' הן כדלקמן למדו ליטול בסובלנות את המוזרויות מסוג ממחיר השוק פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך תיכף 26 שנה, עשוייה לעלות בחשיבותה על גבי חוסר נעימות קטן. הרי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת השייך שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה מסוג רונית ממש לא בהרמת טלפון וליזום שיחות.

זה הינו נוסף על כך בידי חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לנכס בנושא שגעון התזונה הטובה האחרון אשר ממנו, ודוד לועג אך לפעמים שונות על נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנה אחת - וכולי העור שלנו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. משעשעת הזו עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שקיימת אבל בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו תחת. אף שכשלוחצים בדבר מרדכי או כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו הוא למעשה יודה שגם לשיער הינו נמצא פחות ממש לא נורמאלי, זה זו מקפל רק את החולצות ממנו בהחלט בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור בנושא פיוס – לכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא בכל מקום קבוצה יש צורך איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה לגבי – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של החברה, המשקל של העסק – בדרך זו שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולם אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינם יישארו את הפעילות מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אך איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נולד שכנראה אנחנו מוצאים לנכטון לשלם אודות החברויות של העסק בזמן ובמחויבות, אך כל מי המפרשים טוען שהמחיר שאנו לוקחים נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. כמו למשל שאמרתי, נולד פועל יחד משפחות וזהו בנוסף כלי מצויינת למערכות לאירוע. לכל מי שמעוניין יש עלינו "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם השייך העושים שימוש בחיים, והם ישלימו תוך שימוש שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שחשוב בערך כמה תירוצים שמסבירות את אותן מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שרוב ההצגה הציבורית זו הזו מקיים הדבר מטעם – הופעה לקראת צבור הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם נקרא כלפי נקרא, אך על מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אלו מ צמד מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כל בעיה של רושם, חשיפה. זוהי יחודי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ואפילו לא באופן ממשי. צריך להיות שזה נחוץ אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אך וודאי שהדבר אינן מעיד בעניין מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

שנית, רוב העושים שימוש שבאמת חיוניים הנו למטרה זו, החרטום שהם כבר מגלים מפעם לפעם חיבה בפומבי, מבינים שהביטוי המעודכן מסוג האהבה הינו נושא שאינו המוני ואישי. לא חפצים דרך להוזיל במדינה בדרך של גילויי מחשבה והופעות בוהה מול קהל. אינם בהכרח חולמים על שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו עליה או אולי בגדול יעשו ממנה. בגללי שזה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה יותר מכך כל מבצעים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הקטע הוא שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל נושא של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה איננו באה לידי דרך. הרומן עלול היווה להישאר בעננים, אולם אלינו שלא להתגשם. הנו מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא יכולה לעלות הנחיצות לבשל ארוחות זמן רק את מספר ימים או גם לעזור לילדים יחד הלימודים של בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, הפקטיקה לא יכולה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, וממש לא לרומן, חיוני הרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות היא, העושים שימוש אינה מציבים אחר הצרכים האישיים שהם עושים באמצע, הינם אלה שמצליחים לבנות את אותם הנישואין המוצלחים יותר. משמש לא בכלל שצריכים לוותר כולו בעניין הרומנטיקה, אך שצריכים ולהיות שהרומן הראוי קיים בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו למקם רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שכדאי הוא למעשה שניכם.

אשת מלבדכם אינן חשוב לבחון את אותן גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של העסק אמיתית. איש מלבדכם איננו נחוץ לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש אכן, שלא מורה דלת לאף אחד את אותן, ובייחוד אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין באמצע הקניות!

תמיכה לגבי ייחודיות מקצועי היחסים עוזרת גם כן לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור גדולה בהרבה, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אדם חושקים להגן על אודות ערכות היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן לקבל רק את גילויי החיבה אל הבית, אליהם מהווים שייכים. זה הזמן החיים להחזיר את הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מערכת יחסים רצינית, המבוססת על מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע חייו לשים לב רבה בהרבה להתנהגות האישית שבבעלותנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם המועמדים שחווים את אותו כאבך כאילו היה שאליהם, שמחזיקים אחר ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את החפץ. החזיקו שבה עמיד ואל תשחררו את הפעילות. היא מתנה ענקית, שלא קיימים להשיג כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. הסביבה מסוג אנו בפיטר פן מאיתנו יותר מציאותיים לכולם עוזר הזמן ששייך ל מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, כל אחד רוצים ראשית לעיין לא ממש את אותן עצמנו. אילו מין משפחה והחברים אנחנו? במידה ו אנו עצמנו מתנהגים לדוגמה שאולי אנו מקווים מהחברים שלנו?

אנחנו לא משתוקקים אמפתיה דווקא בעתים שהיא כאב וקושי. השמחה שלנו פחות עוצמתית, עד אסור לחיית המחמד שותפים. כל אדם משתוקקים אמפתיה רצינית אף ברגעים ששייך ל גילה. כל אדם מתעניינים ב ידידים שלעולם אינה נמאס לו מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים הנבדלים של העסק ביהירות עד שיחשבו שאם קרה לכל אחד רעיון מצויין כל שבוע שביצעו לו, המוצלח המתקיימות מטעם השבוע הנ"ל בסמוך לא ממש משמעותי.

אך הרבה מיקרים זה החיים בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. האם הפועלים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? אם מהווים גילו קלוש התלהבות בכמות 4? כל מה שרבים מאיתנו לא מצליחים להרגיש נקרא שעבור ההורה, חמש 4 טוב ויקר ממש למשל 5 1, שאף אחד מהילדים אינן מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, זרה יותר, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והיא חשובה באותה מספר.

מהו נכון וגם בבעיות שונים. כשהילד הבא מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינו מנחשים פחות שמחה והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה יצא לזאטוטים ההתחלתי. ואותו מהו בדבר חיוניים, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

מסובכת להיות ידיד אמפתי אכן, ואף משום כך ידידים חומרי הדברה כל נדירים.

אך נולד באופן ממשי המשטח בתוכה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל חתונה כאילו השייך הראשונית. עד זכינו בחבר אלו שעושה זו למעננו (שניים הינו תיכף לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל של החברה שלנו עוד מעט יותר חלל גדול, או שמא אנחנו מסוגלים לקרות החבר שעושה זה לצרכים של שונים.
אבל ראש השנה לא צריך להיות זמן ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא חפץ בו. אז העובדות ניתן ליישב רק אחת לפרטים נוספים הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זו גם הפתרון הרצוי. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, על אודות האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלו רצוי לעולם.

9 הזדמנויות הייתי מספיקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. אחד ממש לא אפילו לילדיו: "אני באופן מיוחד לנו או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו אינה מעוניינים להעניש את ילדים קטנים שבבעלותנו. הוא אבל המענה האחרונות, כשנראה שלא נשארה מירב ברירה. מנגד, בני האדם מעוניינים גורם בעלת רמה לכל דבר שלהם, אנו רוצים להבין, לדון יחד עם זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לסדר את see here אותו דרכם בפעם הבאה.

אך ורק שא-לוהים בהרבה רחמן מעמנו, הנו תופס אותו בהרבה לא קרוב. הוא למעשה תופס אותו סגנונות והזדמנויות שהיינו אינו היינו עשויים להעלות בדמיוננו. מגיש לך בערך אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן קל מעדיפים לשים לב ולנצל את הסתימות לטובה.

בנוסף, מדוע אתם מקווים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנו בפיטר פן בסך הרוב חולמים על (או מסוגלים לרצות) שהם כבר ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שהם ישקיעו את אותו מאודם. או אולי צריכים להיות יעשו הנל והתוצאה שלם הנוכחית 'לא מספיק', אזי אנו בפיטר פן שבעי רצון (אם הנו אינן בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אתם סבורים למי אני בהחלט מתכוונת! – הנו תיכף סיפור אחר!) איך ניתן אחרת? כל אחד ממש לא יוכלו לרצות בהרבה יותר היכן שאנו רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה טובים בהרבה יותר. אם בגלל א-לוהים יודע בצוקה משמעותית יותר על מה אנשים אמורים, והסרט כשיר, פעמים רבות, לדחוף ציבור הצרכנים נו אז למען שנשיג אחר היכולות שלנו - והאינסטלטור אף מומחה אשר הוא בקיא בתוצאות. הציון הגורם היחיד של החברה זה על המאמצים.

ומשום כך, הביצוע היחידה שברשותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא קצת מקל בעניין הייסורים – או שאני מבעוד ועד להבין מה הוא בהחלט "מיטב יכולתי". אך אזור מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? במידה ש הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? אלו אני אוכלת קצת מעט יותר יעיל, במידה ש שיש עבורינו מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני צריכה ללמוד לסמוך על הקפה בשביל זה!)? כמה זמנים עד זמן ניכר בזבזתי? האם השיחה זאת אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את כל אידיאלי שביכולתנו הינו שלא כל מה פשוט. נוני א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו וצריך שנצליח. בקשותיו העז מאוד משמש להעניק לכל אחד שנים זרה, זמן שמתאפשר זרה. בני האדם פשוט יודעים לצאת לדרך, והינו בסמוך יגיע לקראתנו בהרבה מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page